tirsdag 1. januar 2013

Første januar


Første januar 2013



1. jaunuar 2012 var eg 10 kg lettare enn eg er i dag, BMI’en min var 25,8. I dag er BMI’en 29…! Viss eg går ned 20 kg, er eg på 22,5. Noko meir enn det vil eg ikkje ned i vekt.

Målet rundt magen er i dag; 100 cm. Eg er relativt høg, så eg ser ikkje heilt føre meg 80 cm som noko mål, men tilnærma 80 hadde vore greitt.

Til å hjelpe meg med magemålet, fekk eg rockering til jul! Den kom som ei stor overrasking, ei gåve frå søster mi som har brukt rockering i omtrent eit halvt år, og er veldig nøygd. Eg har, sjølvsagt, brukt rockering no kvar dag sidan julafta. Første veka skal den berre brukast 1-2 minuttar, og eg har aldri klart å rocke før, så eg klarar ikkje noko særleg meir heller. ;) (Årets overdrivelse, eg klarar ca 10 sek i gongen, men eg prøver mange gonger, og det merkast faktisk på magemusklane, eg vert støl, ikkje så veldig altså, men eg kjenner det.)

Eg har òg som mål å trene pilates, eller/og yoga, på fast basis, men eg startar med to trimturar med gåstavar i veka. Som er skriv om i «Eg tek tak Heim»-bloggen min, er det viktig med «babysteps». Så treninga mi no i starten er altså to turar på ca ein time, med mestmogeleg bakkar, og rockering. Når eg har fått rutine på det, går eg over på styrketrening og pilates.

Kosthald er jo òg ein viktig del av det heile. Bod nr 1 er Sukkerkutt! Eg har kutta sukkeret tidlegare, og har eit mykje meir normalisert forhald til sukker i dag enn eg hadde for 10 år sidan. Men eg fungerer mykje betre utan sukker. Eg vert rolegare, kjeftar ikkje på ungane mine, er meir harmonisk. Så eg har jo gode argument for å kutte sukker i det daglege.

Eg er rimeleg flink til å ete frukt og grønsaker, også det i skippertak, så no er det på han igjen, med klart mål om 5 om dagen. Eg skal ete 5 porsjonar av 5 forskjellege grønsaker og frukter, kvar dag! Eg er veldig glad i frukt og grønt, så det skal nok gå fint!

Eg skal òg gjere alvor av å lage Vekesmenyar, heile familien skal ha næringsrike middagsmåltid, og me skal alle ete samme mat. Det vert ikkje slanke mat på meg og anna middag på dei andre.

Så spørs det med dei Babystepsa då.... Eg ser sjølv, med augene igjen, at eg antakeleg går for hardt ut, nok ein gong....

Men måla desse to første vekene er:
  1. Gå ein times tur stavgang 2 gonger i veka og bruke rockeringen.
  2. Ta ein detox, og kutte ut sukker, mens eg fyller på med frukt og grønt.
Takk for at du leser, følg meg gjerne på ferdi mot ei sunn, slank og sprek utgåve. Viss du likar bloggen, så del den gjerne med andre.

-Tek Tak-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar