mandag 14. januar 2013

Ny veke, nye muligheiter!

Forrige veke vart laber med tanke på trening, men bra med tanke på kosthald. (Eller eg slit litt i helgane, og sklir litt, men eg nøyer meg med noko lite ;) ) Rockeringen har eg brukt nokre gonger denne veka, men thats it! Eg har vore småsjuk, ikkje slik Heime-frå-jobb-sjuk, men slik åååå-må-ligge-på-sofaen-på-ettermiddagen-sjuk. Slapp og smådårleg. Derfor kutta eg ut dei grøne pulvera mine og tek det heller oppatt etter rensekuren er ferdig. Tenkte det kanskje vart for mykje av det gode...

Rensekuren går greit, eg hugsar å ta både det pulveret og dei tablettane eg skal. Har vorte litt stopp i magen no, men håper det løyser seg att ;) Merkar at eg tykkjer det er veldig rart å fortelle om dette, men det er greit å skrive om erfaringane sine. Eg hadde tykkt det var veldig OK å høyre om korleis andre hadde det. (Så dette er for mine medrensarar....)

På min ferd mot målet (-20, eller 19 ;) ) er eg no på -16-17 i differanse. Denne gongen skal eg klare å komme meg dit eg skal, og verte verande der. Det er derfor viktig for meg å ikkje SLANKE meg som i å gå svolten. Eg skal legge om livsstilen, slik at det vert varige endringar. Det viktigaste taket er å korte ned på helga! Helga hjå meg har ein tendens til å bli litt vel lang. Dessutan skal eg kutte drastisk ned på inntaket i helgane. Eg skal KOSE meg med chips og snop, ikkje trykke innpå.

Det er styggkaldt her no, slik at det svir i lungene når eg går ut, nesten. Så eg vurderer å sprette pilatesdvd'en min (ein av dei... Eg samlar visst på treningsdvd'ar)

Ha ei flott veke alle sammen! Dagen min starta med juice av eit eple, ei pære, ein kiwi, ei halv selleristang, nesten ein halv agurk, eit par nevar spinatblader og eit hjartesalathovud. Nam nam!!

-Tek Tak-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar