tirsdag 1. januar 2013

Eit lite referat frå dagen i dag.

Sukkerfri dag nr 1: har gått kjempe bra! Eg åt rettnok tyttebærsyltetøy til middagen, men vel å sjå mellom fingrane på det. Det er ikkje tyttebærsyltetøyet som er mitt store sukkerproblem.

Menyen i dag har bestått av;

  • Frukost; ferskpressa grøn juice av eple, agurk, spinat og brokkoli. Deretter vatn med div. pulver, spirulina osv. Shake av soyamjølk, pittelitt eplejuice, frosne jordbær, litt banan, Herbalife F1 og F3 pulver. Samt multivitamin, fiber og omega.
  • Mellommåltid; to gulrøtter
  • Middag; reinsdyrskarbonader, rotgrønsaker, brunsaus, poteter og tyttebærsyltetøy
  • Mellommåltid; ein neve mandlar og ei banan
  • Kvelds: shake med soyamjølk, Herbalife F1 og F3
  • Etter trening; 3 stk skorpor med smør og kvitost.
Hmmm, når ein noterer ned, vert det jo ein del ;)

Trim i dag;
  • Akebakken!! Kjempe trening for magemusklane.
  • Rockering; litt sår i sideflesket no, men prøver meg litt kvar dag.
  • ca 45 min tur i så kjapt tempo som eg greier, med gåstavar, og motbakkar.
Gåturen var kjempe fin, gjekk åleine, og fekk tenkt meg skikkeleg om, kom opp med ganske gode løysingar på problem eg har i "jobblivet" mitt. Håpar problemet løyser seg no som eg kom opp med ei løysing. Det er kjempe fint å rydde litt i hovudet når ein går så kjapt ein kan.

Skal ikkje oppdatere med meny og aktivitetsnivå kvar dag, men tenkte det kunne passe i dag ;)

Gi meg gjerne oppmuntrande ord på vegen, det kan eg trenge!

-Tek Tak-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar