mandag 31. desember 2012

Velkommen på ordentleg


Godt nyttår og velkommen til bloggen min.

Kvart år, rundt årsskiftet, har eg to store mål, med mange delmål då ;) Det eine er at eg skal slanke meg og bli sunn og sprek, det andre er at eg skal verte ryddig og halde god orden i heimen. Eg har dei same måla i år òg…

Stoda frå januar 2012 er +10 kg i januar 2013…så eg har ikkje lukkast særleg med det målet. (Eg har heller ikkje lukkast med det andre målet, men det skal eg ta ein annan gong, denne bloggen skal handle om at eg vert slank, sunn og sprek… ;) )

Men i år håpar eg blogginga skal sette litt press på meg, slik at eg «må», fordi eg har noko å bevise. Eg veit eg kan klare det, men er redd at eg, som alltid, skal gå for hardt ut.

Eg skal gå ned 20 kg, ete sunt og trene regelmessig. Eg vert veldig glad og takknemleg om du vil følgje meg på vegen! Eg treng all den oppmuntringa eg kan få ;)

-Tek Tak-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar