fredag 4. januar 2013

Korleis gjer du det i sosial samanhengar?

3. januar kom første utfordringa, korleis gjere det i sosiale samanhengar? Eg og ein gjeng venninner hadde ei lita samling, brus til maten, snop og chips på bordet, og kake til kaffien. Det er standar for samkomene våre.


Korleis skulle eg gjere dette, eg som er på sukkerdetox? Eg har vore sær i matvegen ved tidlegare høve, for eg har prøvd mykje oppgjennom åra ;) Så denne gongen gjorde eg det enkelt og umerkeleg; tok meg eit glas med vanleg Pepsi, eg drikk nemleg IKKJE sukkerfri brus, og fylte deretter glaset mitt med vatn frå springen på kjøkkenet, og tok til meg eit lite kakestykkje som eg åt med andakt. Snop og chips lot eg vere, for det er ikkje slikt "press" på å ete. Denne ørvesle, men egentleg naudsynte, utskeiinga, har ikkje hatt nokon innverknad på sukkersug osv. Eg har nemleg ikkje merka noko særleg til det denne gongen heller, det var helst den fyrste gongen det var skikkeleg hardt.

Rart at det skal vere slik i samfunnet vårt, at det er press på å ete matvarer som er usunne for oss? Eg har takka nei til kaker og dessertar hjå foreldra mine desse dagane, men det vert liksom noko anna. Dersom eg hadde takka nei i går, hadde det vorte ein diskusjon på det, og alle hadde ledd av meg (ikkje at det gjer noko om folk ler av meg, men det er ikkje alt som er verdt det...) og dei hadde sett på meg som sær, og kanskje til og med frekk, som lot vere å ta til meg kake. 

Det vesle kakestykkjet eg åt, åt eg med godt samvit, eg legg ikkje om kosten for å verte ein særing, som aldri kan kose seg, eg legg om kosten for å ete sunt og godt i kvardagen, fordi eg skal verte SUNN, SLANK OG SPREK.

I dag har eg starta med den tarmrensen som eg snakka om i eit tidlegare innlegg... spennande å "sjå" korleis det går.


Til alle dei som ikkje er slike klisjear som meg, og starta på ny giv (igjen) ved nyttår. Du kan like godt starte i dag, veit du, du treng ikkje nyttår, eller måndag, eller som eg gjorde med første sukkerdetoxen; starta 1. august.

Det er ikkje sant at du berre lever ein gong, du lever kvar einaste dag, men du dør berre ein gong ;)

-Tek Tak-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar