mandag 7. januar 2013

Første helga...

Juhuu!! Eg HAR klart heile helga utan sjokolade eller anna godteri. Det gjekk med ein neve paprika chips fredag og laurdag, men det er òg uansett mykje mindre enn vanleg. *klapper meg sjølv på skuldra*

Det går bra med rensekuren min òg, føler meg litt tippa over no, sidan eg drikk div grønt pulver; spirulina, alfalfa, hvetegress, hamp, kvar morgo, og når eg har tid, lagar meg grøn juice og drikk denne grønne gugga som rensekuren består av.



Eg har ikkje starta med skikkeleg og systematisk veging endå, men håpar og reknar med at vekta er på veg nedover.

Trimming; vart to turar med stavar denne første veka, som planlagt. Eg burde virkeleg få meg ein trimkompis som kan trekke meg på lenger turar. I går var turen på ca 40 min, men eg avslutta med 35 min i saunaen, og fekk svetta skikkeleg ut der. Tenkjer sauna er lurt no når eg driv og avgiftar meg.

Rockeringen har fått pause dei to siste dagane, for eg er nok litt øm i sideflesket ;)

Ha ei flott, sunn, slank og sprek veke alle saman! <3

-Tek Tak-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar