onsdag 2. januar 2013

Eg er sterk!!

Kursdag i dag...og KAKER og SKILLINGSBOLLAR! Og JULEKAKER til kaffien hjå Mamma og Pappa... Klarde eg å stå i mot? Jadda!! **stolt**

Det var ikkje noko problem å late vere å ta skillingsbolle i dag, sjølv om eg elskar gjærbakst. Eg anbefalar alle å ta ein skikkeleg hard core sukker-avvenning. Eg tok, som sagt, tre veker, for over fem år sidan, og etter det har eg ikkje hatt problem å kutte sukker i kvardagen, uansett om eg har sklidd ut aldri så mykje.

Elles vart det Herbalife-shake til frukost, påsmurte baguettar til lunsj og torsk, gulrøtter, poteter og saus til middag. No har eg hatt saus til middag både i dag og i går, det kan jo skurre litt med "eit nytt og bedre liv" for mange, men eg har som mål å ete vanleg mat. Det er ikkje maten eg et til middag som er mitt store problem... Det er snop, godteri, chips, ferdigmat... Så eg et saus med godt samvit!

Trim i dag vert iallefall rockering, har det som mål. Eg skal tilføye dei tibetanske ritane, mogeleg eg skal starte i dag?? Nokon som har prøvd dei meir enn nokre veker (slik eg har gjort tidlegare)?

-Tek Tak-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar