tirsdag 8. januar 2013

Tøff dag!

I dag sliter eg! Eg har lyst på noko søtt absolutt heile tida! Denne detox-greia gir meg konstant ekkel smak i munnen, eg har så dårleg ånde at eg kjenner det sjølv!

Kaker på pauserommet i dag, sjølvsagt, to faktisk, sjokoladekaker, eg elskar sjokolade! Men klarde heldigvis å stå i mot. Faktisk var det fullt av anna sjokolade der òg. Jammen godt me berre har 20 minuttar pause!

Har prøvd å fylle på med frukt og grønsaker for å døyve den ekle smaken, men eg gav tapt og tok meg eit honningkamfer-drops. Det hjalp ikkje i det heile teke, **note to self**

Nokon som veit om det er rensekuren eller alt det grønne pulveret som gir så ekkel smak?

Eg trur det vert ein Herbalife-sjokolade etter legging i dag. Det smakar sjokolade, men er ikkje det likevel ;) På sukkeravvenning bør eg avstå frå alt, absolutt alt, men eg har vore gjennom den tøffe detoxen tidlegare, så .... (godt mogeleg dette er berre å lure seg sjølv, men sukkerkuttet ER ikkje så tøft når du har gjort det ein gong før, der ER den første som er bøygen)

-Tek Tak-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar