mandag 21. januar 2013

Plan!

Eg får ikkje heilt til dette med å få rutine på trimminga. Eg et mykje mindre sukkerhaldige ting, og snop, inkl chips. Men eg er ikkje komme i gang med treninga.

Det er kaldt her no, og eg svir liksom nedover i lungene følest det som (ja, eg veit, det er berre ein unnskyldning) Dessutan har dagane gått med til sjuke ungar og hosting på meg sjølv. Og kveldsmøter... Og alt er berre unnskyldningar...

I går var det søndag, og eg og familien gjekk tur med akebrett. Oppover i sola, på min favoritt trimmeplass. (Me juksa med at me køyrde i går) Og då fekk eg litt blod på tann og sit her og ventar på at sola skal stå opp, då skal eg gå meg ein lang, god, flott tur i sola, og virkeleg få fyllt opp lageret!

Men overskrifta er plan;

  1. Denne veka skal vere heilt "sukkerfri" og chipsfri. Det er lov med frukt og nøtter.
  2. Eg skal gå tur dei dagane eg har fri, tidleg på dagen. Eg har alltid pleidd å gå etter at ungane har lagt seg, men det funker dårleg no.
Startar med desse to. Og tek på meg tjukk ullbukse under turbuksa mi, knyter på meg sko, pakker eit lite akebrett og går ut!

-Tek Tak-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar