fredag 4. januar 2013

Detox og avgiftning

Detox vil eg bruke som ein kickstart på min slankekur eller livsstilsendring. Det er nemleg det dette er, ei livsstilsendring. Eg har vore nok jojo-slankar til å skjønne at slankekur ikkje er noko for meg.

Det var eit "ord" på Facebook; "Eg trener ikkje for å sjå yngre ut, men for å verte eldre." Eg er litt der. Dette er ikkje ein slankekur for å sjå flott ut, men for å få ein sunn kropp som skal vare lenge, forhåpentlegvis er eg ikkje halvvegs i livet endå.

Ei bok eg las, om slanking, meinte at å starte med ein tre dagars faste, var lurt. Eg har med visse og ujamne mellomrom teke diverse detoxkurar, både med pillar frå helsekosten, sjukehusdietten og då denne eindagers fasten, som egentleg skulle vare i tre dagar.

OK, der gjekk eg på ein lesesmell (begynte å søke, og så dukka det opp ting då, veit du...), og begynner med ein rensekur. To be continued når eg får det i posten... 

Så då vert det korkje faste eller sykehusdiett no med det aller første. No vert det denne rensekuren, med pulver og tablettar, og ein do i nærleiken, som eg ikkje skal studere innhaldet i... (Har lest om mykje rart som kan dukke opp i løpet av ein slik kur)

Skreiv i dagens innlegg at eg hadde skrive om rensekuren i eit tidlegare innlegg, men det var visst ikkje publisert endå ;)

Dag ein er iallefall godt i gong, eg føler meg litt uggen, må få sagt det, men gledar meg til å verte rein og fin innvendig ;) 

-Tek Tak-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar