onsdag 9. januar 2013

Eit lite Yeay!!

Vog meg i dag, og har gått kraftig ned berre på denne første veka ;) Tre kg! Men det er eit lite juksetal, egentleg. For startvekta var på kvelden 31. desember/1. januar etter pinnekjøtt og alt som høyrer til ei nyttårsfeiring ;) (Og vekta mi kan svinge 1-2 kg frå morgon til kveld) Men eg er iallefall på rett veg, og eg har ikkje plan om å gå ned 3 kg i veka, berre så det er sagt. Men menyen min er no masse grønsaker og frukt, grovt brød, ganske vanleg middag, minimalt med søtt. Så eg et masse mat, og er aldri, aldri, aldri svolten. Sveltekurar er ikkje noko for meg!

Men ein annan ting som sikkert har innverknad på vekta, er jo den omtala rensekuren... :P For å vere dønn ærleg; det er ein del meir tømming enn vanleg. Og for å fortsette med ærlegheita; ånden min er så ekkel at eg har slutta å snakke til meg sjølv, og passar på at eg held meg på god avstand frå andre når eg snakkar med dei. Håpar virkeleg det går over! Veit ikkje om eg klarar 5 veker med denne stanken. Tyggisen er alltid på plass, sjølv om eg egentleg ikkje har lov til å bruke tyggis på jobb.... (Eg berre må!!)

Ang. tyggis, så var eg egentleg slutta med det. Har jo lært at det er særs usunnt, faktisk er det noko av det giftigaste ein får kjøpt las eg for ei stund sidan. Men no er den tilbake, forhåpentlegvis for ein kort periode.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar