tirsdag 19. februar 2013

Hundre dagar...

Det har ikkje heilt gått etter planen, desse to hovudprosjekta mine. Huset er bomba og eg et usunt og trimmar lite.

Rense kuren er over, eg veit ikkje om eg merkar noko meir eller mindre av den. Føler meg kanskje litt bedre? Kanskje litt meir problemfri bommelomm? Eg tykkjer det var greit, sjølv om den ekle smaken i munnen ikkje er vekke endå. Eg kjem nok til å ta slike kurar fleire gonger. Eg såg ingenting merkeleg i doen, forresten, hadde høyrt om perlekjeder og det som verre var. Men eg må innrømme at eg aldri studerte så inngåande heller :P

Overskrifta skriv seg frå instagram. Eg følger ei som kallar seg hundredays, for å få litt inspirasjon ;) Det handlar, slik eg har skjønt det, om å halde seg i aktivitet 30 min pr dag i 100 dagar. Ja, ja, prøver det no då ;)

I dag har eg luffe gått på ski saman med minsten, som driv og skal lære å gå på ski. Hadde smurt heilt feil og hadde MONSTER klabbar under skia, men det var greit nok det òg, hadde vore verre med glipping. Me fekk ein fin oppleving, trur eg, eg oppmuntra og tulla med han, slik at ski skulle kjennast gøy. (Vart ein smule lei på slutten, etter at skia var av komne, men då var me laaaangt over sovetid, så det var ok)

Deretter var me på aking, i masse nysnø er ikkje det berre enkelt, blir litt jobbing for å ha det moro! Og som om ikkje det var nok, klarte mellomsten å lokke meg med på ein trimtur med innlagt aking etterpå. Me hadde det så fint eg og mellomsten, fullt fokus frå mor er ikkje ofte du får når du er mellomst og stor gut.

Så eg bestemte at i dag er første dag i resten av mitt liv, og starta på mitt eige hundre dagars prosjekt!

-Tek Tak-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar